SUCCESFUL DAY WITH BLOOD AND TEARS IN THE GYM

2013-11-16 @ 22:04:00
Tjabba igen! Hann med två pass idag så jag sover gott inatt =D
Började med morgonpasset på Fightgym och det gick bra med tanke på att kroppen är öm från gårdagens crossfit. Träningen imorse såg ut så här:

5xRonder Pads med Thomas
5xRonder Sparring med Alex
300xSitups (olika magövningar och fys)
 
Efter träningen drack jag Whey 100+BCAA och åt regelbundet under dagen. Jag tog några timmars powersleep och inför andra passet tog ett snabbt käk laddade jag med Ripped caps (fettförbrännare), passet såg ut såhär

15 min uppvärmning på rullband
12x4 Axelpress i maskin
10x4 Axelpress med hantlar

10x3 reverse flyes
10x4 bakre axel lyft
 
10x3 hantel sidlyft  (superset)
10x3 axel lyft i kabel
 
just think of it.. if I can do it.. then so can you!
#Believe.in.your.potential

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0