NY SPONSOR

2013-11-18 @ 22:02:00
Veckan kunde inte börjat bättre då jag fått ett Nytt Sponsor på det lokala fitnessgymmet Hälso Studio. Det är ett gym jag tränat sedan jag fortfarande var pojke och det glädjer mig väldigt att komma tillbaka dit 7 år senare och blir erbjuden en sponsorskap som detta. Detta är väldigt hjälpsamt eftersom jag nu har någonstans att springa cardio på morgonen och givetvis köra egen träning utan att behöva resa genom stan.

Innan gymmet blev nyrenoverat minns jag att det hängde lokala basketspelare på väggen inne i gymmet och jag och brorsan har alltid skämtat lite och sagt att om vi jobbar hårt så kanske vi själva hamnar på väggen en vacker dag och förhoppningsvis inspirera och motivera andra som tränar där. Nu är det upp till mig att bevisa att jag förtjänar vara här, inget är helt gratis i livet =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0