HEMMA I SVERIGE IGEN

2013-11-11 @ 11:57:00
Efter tre år bosatt i Norge kände jag att det var dags för ett miljöbyte, jag började märka hur dagarna började se likadana ut från dag till dag och det blir nästan som man fastnar i en egen liten bubbla. Det behöver ju inte betyda något dåligt men just för min del känner jag att jag utvecklas som mest när ett miljöbyte sker. Har haft tre år av ett äventyr jag aldrig kommer glömma eller ångra och helt ärligt kommer saknaden helt säkert inom kort. Min tid i Oslo gjorde att jag utvecklades otroligt mycket både som person och som idrottare men som sagt att byta miljö gör att man lär sig hitta nya rutiner och även ny motivation.
 
Så i helgen flyttade jag tillbaka till min kära hemstad Borås och många kanske undrar varför och den största anledningen är famlijen! Finns inget viktigare än mina bröder, min syster och mamma <3
När dom finns nära är det mycket man kan göra gemensamt istället för att ringa varandra på skype eller skriva på facebook för glöm aldrig att när dina dagar är som mörkast kommer dina vänner och bekanta inte finnas lika mycket där för dig som din egen familj, ditt eget blod.
 
Larmet ringde klockan 8:00 imorse för då var det dags att gå upp få i sig frukost, dricka bcaa+ripped caps och ladda för morgoncardio. Finns inget skönare att starta dagen med en löprunda förutom att nu är det så kallt ute så tårna frös såppas att dom till slut började göra ont så jag fick kämpa sista biten hem. Väl hemma avslutade jag med mag och core träning.
Älskar att löpa men hatar kallt väder!

Bild 1 är från VM 2012, lånade en Norsk landslagsdräkt under bantning
Bild 2 är från imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0