FRAMGÅNG KOMMER FRÅN EN GOD PLANNERING

2013-11-19 @ 21:38:00
Att försöka nå sina mål utan att man har en plan är som att gå in i mörket utan ett ljus och hoppas på att man ska hitta dit man vill. "Part of succes is to have a plan of attack" - Greg Plitt.
Jag gjorde dagen enkelt genom att planlägga min träning och kost som jag bara följde rakt av. På detta sättet sparade jag massa tid och min energi och fokus förbrukades på det nödvändigaste.. #HardWorkEveryDay =P
 
MorgonCardio: Körde på mitt sponsrade gym så jag slapp skitvädret.
Crossfit: Idag hängde jag med Alex på wod som innehöll "The Seven". Sju övningar, sju rep på varje, sju varv och detta på tid. Grymt kul som vanligt då jag hamnade på 21:20 min efter att ha gett allt jag hade och krigade så att jag till o med började blöda mitt under passet - tjocknajs!

#BleedingBicBoii
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0