BACKEINTERVALL MED GRABBARNA

2013-03-30 @ 15:54:00
Jag antar att dom flesta är antingen ute på partystigen eller hemma i soffan med ett påskägg under helgen men inte mina grabbar. Idag blev det en löptur och backeintervaller ute i solen för dom medans jag för första gången ser på och plågar någon annan än mig själv. Stor möjlighet att dom fightas i April då är det matchträning på G.
 
Dagens största mål var att visa grabbarna hur man använder sig av en boxningsring eftersom det inte finns på BBG, (något jag får be om). Viktigt i thaiboxning att veta hur man skär av ringen i både defense och attackläge men också när man tar sig till ringen exempel att man måste gå över högsta repet när man har moongkol på huvudet. Jag förklarade för dom att i Thailand måste damerna krypa under repen och så hörde väl en kvinna som tränade vid sidan av oss och man såg i ansiktet på henne att hon tänkte "KVINNO FÖRNEDRARE". Jag tycker själv det är dåligt men så är kulturen och man får acceptera det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0