NÄSTA TÄVLING ÄR INTE LÅNGT IFRÅN

2013-06-12 @ 08:40:00
Väljer att gå upp tidigt idag för att ta turen till gymmet innan det är dags för jobb. Det senaste två veckorna har jag haft BJJ som min ända kampsportsträning och mer o mer förstår jag vad det går ut på, mycket tekniker och kroppsbehärskning på högnivå och tror det passar mig bra sedan jag lär mig saker snabbt. På sparringen imporviserade jag och lyckades klappa ut min vän två gånger på lås jag kom på själv :P
 
Det närmar sig Amatör EM Thaiboxning i Portugal och jag har ställt upp i viktklassen 51 kg! Det är egentligen under min riktiga viktklass men måste tänka på tvillingbrorsan också sen är det bättre vi drar tillsammans sedan vi alltid har sjukt kul när vi åker på sånna arrangemang som vi gjort hela livet. Min uppladdning börjar om ett par veckor så jag njuter medans jag kan så att är 100% taggad för fightas!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0