VILODAG, IMORGON ÄR DET SEMIFINAL

2013-07-26 @ 17:12:14
Att vakna dagen efter match är ju alltid lika gött då kroppen gör ont och musklerna känns ömma. Var tvungen att gynna mig själv med 100g vitchoklad som mig egna segerfirande från gårdagens vinst men det är ju faktiskt långt från över.. Man ska ju trotts allt klara vikten igen inför morgondagens semifinal mot Ryssland och man får räkna med att det blir sneppet tuffare än Turkiet. På förra årets VM slog jag Ryssland men den ryssen jag möter imorgon har tydligen gått upp från 48kg och är troligtvis den främsta 51kg fightern Ryssland har i år så det kommer bli krig. Han har ju fördelen efter att varit seedad och inte är lika öm som mig men sånt är en del av turneringar.
 
Dagen än sålänge har varit mycket vila i hotellrummet och jag har bl.a tagit en Diet Fuel för att kroppen ska återhämta sig någonlunda och får tänka på att inte trycka i sig för mycket mat med tanke på invägningen imorgon bitti. Jag har inte alls mycket skador från gårdagens match men det enda som gör lite ont är vänstra låret så har fått gå med strumpa hela dagen. Vi tog en sväng till Club Olaias fitness center och hållt igång Viet på mittsar för även han går semifinal imorgon och samtidigt som jag fått röra lite på mig vilket är bra för kroppen när blodcirkulationen är aktiv.
 
Vitali Hurkov från Belarus fråga efter ett foto med bröderna och även jag lite chockad då det borde vara tvärtom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0