VIDEOKLIPP FRÅN DAGENS TRÄNING

2013-07-13 @ 23:12:00
Nu är det endast tio dagar kvar till EM och jag ser sjukt fram emot det för att denna gången hålls det i Portugal Lissabon!! Har hört att det är en riktigt fin stad och så får vi hoppas att det kommer bli är väder under när vi är där. Idag har jag varit och jobbat fram till 18 tiden för att skynda mig hem fortast möjligt och vidare till backintervall med Fatima. Det kändes riktigt bra men tror jag råkade slita lite på ena hamstringen för det gjorde ont när vi var färdiga och nu är den ganska öm,*sadface*. Får ta det lugnt nu kanske massera lite och hoppas på att den blir bra tills imorgon. 
 
Klipp från sista ronden i vårat nya gym som fortfarande är under konstruktion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0