PÅ PLATS I PORTUGAL FÖR EM I THAIBOXNING

2013-07-23 @ 23:38:00
Igår kväll landade vi i Lissabon där vi möttes upp med några av svenskarna och tillsammans tog tunnelbana smidigt och enkelt till hotellet som heter Altis Hotel och ligger i ett område vid namn Alois. Jag tog och sökte upp hotellet för att se vad som fanns runt i område och hittade många positiva resensioner om hotellet så det är ett stort plus.
 
Idag började den officiella invägningen som man måste klara för att få ställa upp i viktklassen man tävlar i och i min viktklass är vi fem personer. Det är Sweden, Belarus, Russia, Turkey och Ukraine. Min vikt tog jag på ungefär tre timmar vilket är mycket snabbare och lättare än på förra VM. Jag känner mig oxå fräschare eftersom jag har blivit bättre på planera kostplan som började för flera veckor sen. Nu finns det inte mycket mer än att vänta på lottningen och vara redo ifall man har match imorgon. Jag och brorsan valde att ta en sväng in till centrum där vi shoppade, klippte oss och bara stekte i det härliga Lissabon med väder på 29+.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0