KVARTSFINAL MOT TURKIET

2013-07-25 @ 01:08:05
Då var det snart dags för första matcherna i min viktklass att börja. Jag hamnade längst bak i turneringsträdet där jag möter Turkiet för att ta mig från kvartsfinal där en Ryss väntar i semin. Ukraina och Vitryssland tillhör den andra delen och det är namn jag inte mött på tidigare så det blir säkert tufft men finns inget annat än att gå hela vägen.
Just nu sitter jag här i svettdräkt efter att ha legat i ett varmt bad i 30 min och gått några minuter på mittsar med Viet. Jag ska ta ungefär 0.5 kg till inatt och går hellre upp tidigare imorgon och tar resten då det känns lättare med sömnen att inte vara allt för torr och tanig. Invägningen startar vid 8 tiden så helst vill man ju vara färdig tills dess men med tanke på att min match startar ganska så sent imorgon har jag bra tid på mig så det känns sjukt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0