INVÄGNING, FET FRUKOST OCH FIGHT DAG

2013-07-25 @ 12:32:00
Ställde klockan på 05.20, gick upp och vikten låg på 53.4 så jag försökte ta vikten genom varmt bad men idag var det tyngre eftersom jag var trött och var redan törstig. Efter ett par minuter liggandes på hotellrumsgolvet med ett huvud som kändes som att väga 20kg tog jag på mig svettdräkt och sprang ute för att svettas men det blåste och var en kall morgon. Jag tog mina sista 1,5 kg på en lokal träningsstudio som hade bastu och det var mycket skonsammare.
 
På invägningen vägde jag 50.8! Hade tydligen gått lite långt ner men det är bättre att vara på den säkra sidan. Jag tryckte i mig en flaska vatten med BCAA direkt efter och åt frukost som om jag aldrig ätit förut. Jag drack säkert 2L juice under frukosten. Jag var nästan tvungen att få hjälp av Viet som rullade mig upp till rummet för att sova. Jag går som sagt rätt sent så bara vila upp mig och köra fullt ut 3x3 min ronder. Här är jag efter invägningen, frukost och ett par timmars sömn i dom finfula gula IFMA shortsen. FIGHT DAY!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0