GO INSANE OR REMAIN THE SAME

2013-07-03 @ 23:17:00
För ett par dagar sen råkade jag fastna med tån i mattan när jag sparkade mittsar, det var rätt lugnt först men dagen efter kändes det som att tån var illa skadad kanske till och med stukad men så som det känns ju så tror jag den bara har blivit lite övertrampad och hoppas på att den blir hel snart.
 
Eftersom det nu gjorde ont att springa körde jag först 25 min på cykel med intervaller på högt tempo med mycket motstånd och att så korta pauser som möjligt. Det gick riktigt bra och benen var helt slutkörda. Avslutade med magövningar, 20 rep av sex olika varianter rätt efter varandra på tre ronder med en minuts vila mellan, en riktig brutalt för magen.
 
Jag tog en snabb dusch och en energi bar sen så var det raka vägen till Figthers Lab som fortfarande byggs om men vi har tillräckligt med mattor så det går att köra. Idag fokus på teknikträning och andra roliga övningar sen som man vanligtvis inte kör men man får sjukt mycket ut av dom. Körde fem stabila ronder pads och där var fyra timmars träning i sträck avklarat för idag! Yippi det lär kännas skönt imorgon med all värk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0