BACKINTERVALL OCH SPARRING

2013-07-18 @ 00:36:00
Formen känns riktigt bra nu! Jag känner mig ganska mycket lättare i kroppen men samtidigt stark så nu är man sjukt taggad inför IFMAEuroPortugal2013!
 
Dagens träning bestod av intervalllöpning på ca 60-80% power för min del eftersom jag råkade sträcka mig sist och vill inte riskera göra det igen utan sprang flera varv och snabbare ner till startlinjen än vanligtvis (kortare vila), som avslutning bar jag Eirik ca 75kg på ryggen upp för backen bara för att testa och det gick stabilt.
 
Tillbaka till Fighters Lab körde jag pads med Eirik, tekniksparring med Fatima och lite lätt fys som avrundning av ca tre timmars träning. Ny dag imorgon så hem vila och mata musklerna med proteiner och mat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0