SAME SAME MATCHMAKING

2012-08-15 @ 14:12:00
Blev ingen match på Lumpinee för mig, det var tydligen fullt fightcard redan, tråkigt men det kommer fler chanser. Jag körde på ändå och fick match i Korat som ligger tre timmar utanför bangkok. Både jag och Anna skulle fightas så vi hade tränat hårt inför detta. Vi åkte samma dag som matcherna skulle gå tillsammans med Jong (tränare på windysport), Danny, Rasmus och Net.
 
Väl framme visade det sig att vara en stor prestigefull gala vilket var häftigt med tanke på att vi hade tänkt oss ett sliten och rostig ring ute bland jungeln. Promotorn hade egentligen inga motståndare klara till mig och Anna för man kunde inte alltid lita på att folk dök upp tydligen så han fixade motståndare till oss på plats. Fram till oss kom det en Thai iklädd i militärkläder och så skulle jag då ställa mig upp och mätas med honom, den typiska "Same same" matchmakingen, han skulle jag då fightas dom sa att han hade 60 matcher men han hade över 100 enligt Danny.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0