✰ MY ROAD TO LUMPINEE ✰

2012-08-02 @ 15:44:37
Nu har jag fått match på Lumpinee Stadium!!!! YEAAAH! Det är om circka 1-2 veckor frammåt så nu blir det köra på hårt så man är redo för vad som helst. Jag har fått mycket bra uppvakning av tränarna på gymmet och dom har lärt mig många nya tekniker så det blir kul att se vad man går för och det blir ju som en dröm i uppfyllelse plus en stor erfarenhet.
 
Matchvikten blir 53kg och just nu väger jag 56kg efter träning, lyckas jag göra av med lite vikt så jag är på 55 kg varje morgon så ska det nog förhoppningsvis gå rätt bra. Kommer nog vara fett nervös för denna matchen men gör man det inte får man aldrig uppleva det heller. Håll tummarna för mig =)
 
Idag var det sjukt hårt på kvällsträningen, det blev en löprunda sen 7 ronder på mitts (3 ronder på boxningsmitts), 3 ronder på säcken sen avslutade jag med chins och situps. Helt död i kroppen nu så det blir att vila upp för morgondagens träningar. Jag tar DIET FUEL med ZMA så kroppen får bra återhämtning när jag sover. Puss och godnatt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0