Jobbintervju

2010-09-28 @ 11:04:41
Jag är just nu arbetsökande och har sökt en massa jobb på bla internet och skickat in CV. Igår kväll fick jag ett samtal, trodde först det var Isak så jag ba tjena bror och då visade sig vara Jonas från Svensk Alarm! Han sa att han sitter och kollar på mitt CV som jag skickat in och han var intresserad, jobbintervju är bokad imorgon kl 10.30 i Göteborg! Han erbjöd även utbildning eftersom jag inte har försäljningsutbildning, både utbildningen och intervju är i Göteborg men jobbet befinner sig i Borås så det är super, hoppas bara tiderna är bra så jag hinner med träningarna.

Idag blir min första riktiga thaiboxnings träning efter min senaste Match pga cutet och skador i skenben. Det var för ungefär 3 veckor sen och är sugen som fan. Får se till att börja sakta så jag kommer tillbaka igen, men jag känner på mig att det kommer vara stenhårt idag på Fightgym bara för de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0