Time To Fight!

2010-09-26 @ 13:17:10
Vad kan man hitta på en Söndag? Får dra mig till gymmet om en stund och lyfta lite vikter, blir ben idag. Har inte kunnat träna thaiboxning på 2 veckor eftersom cutet tar en vecka att läka och mina skenben har inte läkt riktigt ännu heller det gör ont bara jag stryker med handen över dom. Men på tisdag ska jag börja igen med ett lungt tempo så kan kommer tillbaka sakta men säkert. 25 sep fighten i Danmark ställdes in samma dag jag kom till Sverige för doktorn sa att jag inte fick gå match på en månad för risken är att det spricker upp igen. Min tvillingbror Viet fick ingen match den 11e eller den 18e (Nordiska) eftersom moståndarna hoppat ur och han ville då möta Jesper som jag skulle gå mot den 25e om Viet kunde ta den matchen, men då ville han inte.. helt sjukt fega elr vad?

20 Nov är bokad nu på "Time to Fight" ny gala som arrangeras av Alexander Gasparov. Han fixa mig med Amnart Lindholm från Sollentuna Muay Thai i 60 kg, då behövs ingen banting :D väger väl lite under 60 just nu får biffa mig till 61 ungefär sen ha tom mage på invägning sen så fixar det sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0