TRÄNINGSPASS MED VÄRLDSMÄSTARINNAN

2013-03-18 @ 23:20:00
Haft en härlig lång sovmorgon ända till elvatiden idag. Kände mig bra utvilad och redo för träning med World Champ Fatima Pinto. Löprundan gick sådär måste jag erkänna då benen kändes tunga och slöa, säkert efter benträningen i fredags. Vi fick iallafall till sex bra sparringronder där vi bla gick igenom taktik och lite annat extra som är bra att tänka på under fight, sen är det givetvis upp till var och en vad man gillar och hur man väljer att utföra sina tekniker.
 
Efter att vi slagit ihjäl varandra "skämt" gick vi fem ronder var på pads och idag var kanske inte min bästa dag men jag fick till ganska mycket och det kändes bra till slut. Fatima mean machine körde på bra som vanligt. Vi avslutade med 200 knän var på säck och ett ökänt antal situps och efter det var jag tvungen att skynda mig till Black Box Gym där jag håller thaiboxningsträningen för mina padawans.
The force is strong in you my young padawans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0