PLANER FÖR THAILAND MED MÄTT MAGE

2013-03-11 @ 12:04:00
Min frukost blev en skål crunchy musli och detta är mitt första "osunna" frukost på ett väldigt bra tag, det brukar annars vara havregryn eller makril som frukost men crunchy smakar ju tiogånger bättre. Det ända stället det är lov att äta osunt frukost är när man är på besök hemma hos mamma. Mesta delen för att visa respekt då mamma kan komma in på morgonen med något som luktar sjukt gott innan man ens hunnit öppna ögonen av trötthet :)
 
Satt och snackade med min kära vän Danny och snart är det dags för en ny Thailand resa. Sista gången måste varit den bästa någonsin då vi tränade på Chitlada Windy Sport och så var vi ett gott gäng som innehöll allt från en norska till kineser och svenskar. Vi plannerar på att dra antingen i aug, sep eller okt. För min del kan det säkert bli två turer utan tvekan.
 
Detta är från förra året med min thailändska tränare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0