COTTAGE CHEESE SÖNDAG

2013-03-17 @ 23:53:00
Jag har kommit en bra bit med mitt projekt men långt från helt helt perfekt färdig. Idag hade jag egentligen "vilodag" men blev så taggad på att träna så jag bestämde mig för att ta ett träningspass på gymmet. Känns skönt när man sitter halva dagen framför datorn men ändå känner att man gjort något förnuftigt.
 
Min kvällsmat fick bli kyckling med cottage cheese. Här i Norge har dom tyvärr inte cottage cheese med päronsmak vilket är min favorit men fick nöja mig med den tråkiga naturliga smaken. Dom har ju inte ens Marabou här!! Det finns massa annat men smakar ju inte desamma, sjukt besviken! Får köpa med en låda nästa gång man drar till Sverige.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0