CHEST AND LOWKICK MONDAY

2013-03-26 @ 00:54:00
Hemma igen i Oslo efter ett par grymma dagar i Halmstad följt av Heroes galan. Människor saknar mig tydligen hemma i Oslo så kände mig ansvarig att komma hem och träna dom. Känner ju att påsken slår ut runt omkring när många är bortresta och dom flesta gym har påsktider. Jag fick till ett köttigt gympass innan jag drog vidare till BBG där vi körde på som vanligt denna måndag och idag blev väldigt mycket fokus på dom tekniska bitarna.
 
Sedan blev det tre minuter var på lowkick mitts där man skulle som uppgift slå kombinationer och följa upp med lowkick efter vad mittshållaren bestämmer.
 
Första gruppen
 
Andra gruppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0