THAI SEMINAR

2013-04-05 @ 22:52:00
Haft väldigt mycket för mig idag och allt fungerar perfekt bara man lyckas planera rätt. Vaknade imorse av ett jävla borrljud som gjorde att jag var tvungen att gå ur sängen och fixa frukost. Efter det tog jag mig samman och fick till ett riktigt bra rygg/vader pass med mål att få bästa möjliga kontakt med ryggen och fukk vilken härlig pump man fick till. Tog chansen att ta foto när formen sitter som den ska.
Uppe på Mudo träningscenter höll jag en thaiboxning seminar som promotion för mitt jobb som PT och detta är ett bra sätt att få många intresserade och det innebär mycket bokningar.. cash flow "chi ching"
 
Största fokuset just nu är på mina fighters som jag förbereder inför deras debut i thaiboxning! Det blev löpning och ett bra sparring/clinch träning. Det går framåt och jag ser framgången hos allihopa så det luktar vinst detta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0