VM 2012 SEMIFINAL MOT BELARUS

2012-09-17 @ 12:00:44
Precis innan jag skulle gå kvartsfinal mot Ryssland såg jag på när Vitryssland och Kyrgyzstan fightades och fick en sneakpeak på min nästa möjliga motståndare. Matchen var inte alls jämn då Vitryssen såg så sjukt mycket starkare och brutalare ut. Medans jag tittade tänkte jag för mig själv "herrejävlar vilken maskin han ville man ju inte få stryk av och det var jag som stod på tur ifall jag tar mig slår Ryssland". 
 
Min uppladdning inför Vitryssen var just att hålla mig lugn, kontra hans snabba boxning och alltid vara ett steg vassare. Jag hade ju så sjukt ont i högerfoten från kvartsfinalen så jag kunde ju inte uttnyttja min tunga högerlowkick utan att tveka.
 
Här är semifinalen mot Belarus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0