BRINGING THE MEDAL HOME

2012-09-15 @ 17:09:00
Ja.. hur ska man börja? Det som hänt de senaste tio dagarna har varit en god upplevelse och jag kan fortfarande inte fatta hur nära jag var att faktiskt skriva svensk thaiboxningshistoria. Jag slutade som silvermedaljtagare alltså "the first loser" men som folk sagt till mig det är ju faktiskt inte dåligt för det är ju en prestation i sig. Det hade ju absolut inte varit fel att ta guldet och kunna statusera sig som World Amature Champion, men någonstans djupt inne i mig känner jag mig som en vinnare. Jag lyckades slå två utav dom mest fruktade nationerna i hela VM men resultatet från det får hamna i ett eget inlägg.
 
Nu är jag iallafall hemma i Oslo igen och jag känner en stor lättnad att vara hemma igen framför mitt "gaminghak", dricka läsk från min Starbucksmugg, värma mig i min MM Sports hoddie och mumsar Annas healthy pancakes.. softar till max!
 





Kommentarer
Postat av: Anna Tatjana Lie

Godt å være hjemme :-) Og du er en fantastisk utøver!

2012-09-15 @ 17:50:21
URL: http://annatatjana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0