LEVA SOM EN CHAMP

2012-06-12 @ 18:42:05
Livet är ju bara för härligt just nu efter en bra helg! Har bara tränat thaiboxning i ungefär tre veckor inför denna matchen och eftersom jag älskar träna på gym så är tre veckor en mycket lång tid xD

Så just nu känner jag för att köra och leva exakt som jag vill.. iallafall i någon vecka :P
Körde ett "komma igång pass" igår på gymmet och det gick förjävla bra med tanke på att jag inte gjort det på länge och idag blev det ben. Fick sån sjuk kontakt direkt både igår och idag, fett härligt!


Igår:

PWO: Vipx
Bröst
4set bänkpress (Maxlyft)
4set sne hantelpress
4set flypec
Rygg
4set ryggdrag i maskin
3set roddrag
3set raka ryggpress i kabel
På slutet - Mage/Underarmar
Protein: Whey 100 isolat + Malto

Idag

PWO: Vipx

Ben
5set knäböj (2set maxlyft)
4set benspark
5set bakrebencurl
3set marklyft
Sist vader
Protein: Whey 100 isolat + Malto

MAT: TONFISK MED RIS!!


Kommentarer
Postat av: Angel

Mmmh;) vil ha dej...

2012-06-14 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0