HÄRLIG MORGON

2012-07-05 @ 13:11:06
 Upp och hoppa när klockan ringer kl 07:45, för då var de dags för en tidig träning. Börjar morgonen med att ta mig till matbutiken för att handla lite för dagen. Min frukost innehöll 95g havregryn med proteinpulver som jag blandar ihop. Som kosttillskott varje morgon är de dessa tre sköningar som ger mig all vitamin och sånt man behöver.

Den första är Omega3 flytande, i mitten är Multivitaminer och den sista är flytande aminosyror.
Hitta det på MM Sports
 
 
 Startar igång träningen med 30 min runt Oslo tillsammans med Anna som visar vägen och styrde tempot.
Tillbaka till gymmet blev det två ronder skuggboxning, några ronder på mittsar och avsluta på säcken med kombinationer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0