VICTORY IS MINE

2012-08-16 @ 08:16:00
Inte alls nervös inför matchen och jag kände lugnet i kroppen. Är det ett tecken på att det kommer gå bra? Eller är det för man fått mer rutin? Kan va för att stunden man vet att det snart smäller känner att man tränat hårt och man vet att man har gjort allt man ska under matchförbredelsen.
 
Jag vann matchen på KO mot en duktig thai som säkert hade över 100 matcher, han var bra teknisk och lite större än mig. Han hade dock inte så mycket hjärta för det kändes som han gav upp när han fick stryk.
Jag är iallafall sjukt glad över vinsten och kan lätt säga att detta var min bästa fight jag gjort än så länge.
 
Video är på väg
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; kan du inte stanna en vecka till? hehe(a)

2012-08-17 @ 12:08:07
URL: http://thaipinnen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0