VINST I LUND

2011-09-26 @ 11:29:20
Jag är väldigt nöjd med helgens insats, jag mötte en mkt tyngre och längre motståndare men det jämnade ut sig eftersom jag var den med mer erfarenhet. Jag tackar Viet, Anna alla från Frontline och borås som har stöttat mig och inte minst Karam för en tuff match all lycka till dig i framtiden. Just nu har jag sjukt ont i benen och kroppen men det är naturligt för oss som tävlar i thaiboxning, fördelen är att jag kan ligga i soffan medans Anna hjälper mig med allt från att laga mat till att ta på mig strumpor


Kommentarer
Postat av: Patricia

Blir så glad för din skull!

Grattis!

2011-11-02 @ 12:55:46
URL: http://www.nattstad.se/Patricia91

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0