KVÄLLCHILL

2011-07-06 @ 21:40:10
Träningen gick hyfsat bra och jag är nöjd även fast det kunde gått bättre men imorgon kommer jag förmodligen ha sjukt goo träningsvärk i benen :)

Såhär såg dagens form ut och jag kommer ta en ny bild om cirka en månad och det kommer bli spännande o se hurdan man har utvecklats nu när jag ska börja med det nya upplägget som är anpassat för fighters, jag kommer att posta det imorgon så kika gärna in då ifall du är nyfiken.



Anna är duktig och kör på enligt upplägget!



Nu ligger vi i soffan och kollar gamla episoder av OC, chillar, bloggar och äter en massa mat och tillskott kroppen behöver för att återhämta sig. Kosten är faktiskt minst lika viktig som träningen ifall man vill ha bra resultat och nå sina mål. Goodnight fellows ;)


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack så mycket :)

2011-07-06 @ 23:47:37
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: simone

hoppas du uppnår dina mål :) Så jäkla skoj att se förändringar hos folk, speciellt när man skrivit deras träningsscheman själv då :)

2011-07-07 @ 10:21:49
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0