FRUKOST OF A CHAMPINJON

2011-07-06 @ 12:48:49
Vaknade ganska sent för att ha laggt mig i bra tid inatt. Har haft så sjuka drömmar nu senaste tiden sen jag fick två zma tabletter för några dagar sen, tänker inte beskriva men det är sjukt :P.

Jag börjar dagen med en kostrikfrukost som jag lärt mig av Anna, det är 90g havregryn inblandat med en proteinshake, två kokta ägg och två zeus booster tabletter.



Benpasset är fanimej det jobbigaste i hela veckan, det gör ont men känns ändå så sjuktbra! Jag har ett upplägg som är anpassat för fighters men jag har endast valt ut ett fåtal övningar jag tänker ha i mitt pass.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin kväll :)

2011-07-06 @ 20:06:01
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0