HÖJDPUNKER 2010

2011-01-01 @ 20:52:12
Ahmed Rematch Fight
Första gången slogs vi en tuff fight i Battle of Sweden II vilket slutade som oavgjord.
Revansch skulle jag få och det gick i Rinkeby Battle of Sweden III - Upcoming stars




WMC Fight
Största matchen hittills i min karriär! Fick ett fint erbjudande bara tre dagar innan, jag hann inte förbereda mig särkilt mycket och fysiken var inte på topp men jag skulle aldrig backa en sån här dunder chans på Englands största galor och inte bara det.. det skulle handla om WMC WORLD TITLE!!!

Hela inlägget går att läsa i "Fights" kategorin

Thailand 2010

Åkte tillsammans med min tvillingbrorsa till IFMA VM - detta var mitt absolut bästa resa jag gjort!
Efter VM drog vi ner till Pattaya och levde och söp som kungar



Buakaw Por Pramuk!
Träffade ett utav mina största idoler, The Assasin from Lumpinee - Buakaw!!
Finns ingen coolare och grymmare asså! Förutom Masato xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0