Stor Fight i England!

2010-09-08 @ 21:05:29
Jag hade tränat o fokuserat till Fight i Danmark. Men idag fick jag ett samtal av min tränare som frågade ifall jag var intresserad av en Proffs fight i England denna helgen, åker redan imorgon ska vara i Landvetter kl 10. Killen som egentligen skulle åka hade inget Visum så hans tränare fick la panik och ringde och frågade oss. ajjemen bara köra på antar jag. Killen jag ska slåss mot heter Dean James, han är tydligen WMC Europamästare och Nr1 rankad i England och så hade han mkt mer titlar.. men vafan ska kriga, vi får se hur det går.

http://www.youtube.com/watch?v=zBgCeNFduAs&feature=player_embedded#

Var nere i klubben körde bara lite lätt träning, lite teknik sparring. Känner mig i bra form, Matchen går i 5x3 så måste ju vara 100% utvilad. Mattias Karlsson går en fet titel fight samma dag jag ska slåss.. min bror skulle även gå oxå men moståndaren fega ur. 

http://www.fightnight.se/

Lycka till Mattias det tar du!

Kommentarer
Postat av: vic

KOM IGEN NU CHAMPION!

2010-09-11 @ 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0