Viet o Alex fightas på lördag

2010-10-28 @ 23:50:51
Jobbintervjun imorse kändes som de gick bra. Drog direkt efter till gymmet och köttade armar med Rickard, fick samtal vid 2 tiden och hon sa att jag tyvärr inte kom vidare, vet inte varför men det är bara o söka vidare och ärligt talat så var jag inte så sugen på att jobba ute när det är kallt som fan ändå =P

Träningen på Fightgym gick ju hur bra som helst.. har inte sparkat mittsar på två veckor pga knät, det gör inte ont när jag sparkar men känns lite när man löper.

Viet och Alex fightas på Lördag, jag hänger med som Coach! Viet möter Ahmed Kalifen "Pizzabagarn" som möt två gånger, en gång lika och en gång vinst. Har laggt upp ett bra gameplan! =D
Alex skulle gå C-klass men fick hoppa direkt till B-klass istället, han vet inte vem han möter just nu i dagsläget men jag kommer se till att dom båda vinner så festar vi efteråt grabbar! =D Asian Power FFS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0