Nedgång och Uppgång

2010-10-07 @ 20:36:10
Fick reda på igår att någon har gått runt och spridit massa falska rykten om mig till mig tjej. Att jag folk sett mig med svenska brudar och att jag tagit dom hem till mig.. haha sån jävla bullshit, det ändå jag gjort är lira Xbox 360 med mina polare och tränat. jag kan till o med bevisa att det inte är sant, men min tjej trodde inte på mig tydligen och jag känner att om hon inte kan lita på mig varför ska vi då vara ihop? Det är ju synd för där rök 2 och ett halvt år långt förhållande..

Jag var på dåligt humör innan träningen idag men det gick över, thaiboxning är det ändå stället jag kan glömma och slippa all skit och problem! Men vafan jag är Champ jag har en hel framtid framför mig det är ju bara o går vidare.

Svenskmästare i Muay Thai 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0