Halo Reach!

2010-10-09 @ 23:33:38
Missade thaiboxningen idag för jag vaknade så sent.. tänkte inte träna alls idag men Isak och Nasri ville att jag skulle komma till gymmet så det fick bli biceps, triceps och mage idag med biffarna.

Senare på eftermiddagen drog vi hem till Isak och lirade Halo Reach 4 player mot varandra, det var skitskojj. Vi försökte spela 4 player Campaign men vi faila på glitchen jag får ta och fixa det någongång. Vi spela deathmatch mot varandra istället. Nyare vapen, kontrollen över gubben är så jävla skön och så var grafiken sjukt bra. Jag var ju självklart bäst hehe, får ta o skaffa Halo + xbox live då jävlar ska jag mörda ;)


Kommentarer
Postat av: Biffen

HAHA! jag va bäst vadå du ;D

2010-10-20 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0