En bra lördag

2010-10-24 @ 11:42:05
Jag är såå glad eftersom Seminariumet blev som plannerat och alla var duktiga som lyssnade bra. Men det var dock annorlunda att sparras med dessa "MMA killar" eftersom dom backar ganska mkt och svingar lite hur som helst kändes det som. Det är klart en helt annat fightstil muay thai och MMA. Jag tog med mig kameran med tog inte en enda bild under träningen =/  

Träffades med Freddie igen som jag inte sett på ett bra tag,vi gick åt och sen drog jag och brorsan vidare till Bollebyggd och Flashade xbox. Så nu kan jag mer eller mindre bränna vilket spel jag vill, behöver inte lägga ner en krona förutom på tomma skivor =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0