Bra och dåliga nyheter!

2010-10-15 @ 22:28:41
Jag har både bra och dåliga nyheter

Dåligt: Blir tyvärr ingen träning med Martin från gbg Ferocitas MMA imorgon för han hade tydligen åkt på en förskylning och det är ju inte skoj.

Bra: Har däremot pratat med Martin och Viet angående Seminarium nästa lördag och det verkar bli av. Bröderna Hoang har bestämt att vi kör ett pass på morgonen med tekniker och fys, senare på eftermiddagen teknik och sparring. Detta är Guld för både mig och Martin, då kan spara pengar till min Thailand VM resa och Martin får en bra och nöjd träning.


Kommentarer
Postat av: Taiwa

Har du kvar dom blå shortsen du fick av mig för ett bra tagsen? haha:D

2010-10-18 @ 19:40:10
Postat av: Giang

Japp det har jag!! ;D

2010-10-19 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0