Benpass innan Partyy!

2010-11-06 @ 15:51:34
Det blev ett benpass istället, brorsan skulle köra ben så jag tog tillfället att köra samtidigt så har jag en bra passare samtidigt kommer mina ben se mycket sexigare ut i byxorna jag tänkte ha på mig ikväll!

Körde med 80kg i knäböj och det var piece of cake för bröderna =P
Har maxat på 100kg för länge länge sedan och jag tror säkert jag slår mitt personliga rekord ganska lätt idag. Det är 40kg mer än min kroppsvikt - rätt nice ^^
Träningen var ganska intensivt och jag är yr just nu, men det brukar jag bli efter ett pass på ben för det är så sjukt jävla jobbigt.

Ska duscha och äta makrill sen är det PARTYYY !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0