Asian Island Model Search

2010-11-05 @ 16:13:09
Jag älskar att ha träningsvärk för det känns så härligt och jag är verkligen ett träningsnarkoman, får ångest om jag bara så missar en träning utan någon anledning. Själv tycker jag veckan har flytit på ganska bra, det blev två bra pass igår och jag kan lova att kroppen gör ont haha :D

Bara en dag kvar till AI Halloween det ser jag fram emot. Senaste jag var på AI var förra årets halloween plus att jag kom vidare på AI Model Search så jag blir mer eller mindre VIP på nattklubben - gratis entré åtminstone ^^.
Minns att förra året hade dom hängt upp en stor skärm där det visade bilder på alla som hade gått vidare och självklart såg jag min bild där =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0