Asian island Halloween Valand Gbg

2010-11-07 @ 15:16:54
Wow! Vilken jävla bra kväll jag hade igår! Det var helt fantasktiskt, musiken sög men det var roligt eftersom jag hade mina vänner och jätte många bekanta där och då blir allt roligare! DJ måste levt i 2006 för han spelade nästan bara tung hiphop och dålig hiphop var det också. Vi fråga efter house and raggeton flera gånger och han spelade en house sen var det resten massa skit ändå! Fanns inget drag i hans musik men jag kan lova att vi HOUSA hela stället :D

Bilder kommer snart

Kommentarer
Postat av: Diana

Har bara varit på en endaste asiat fest

och det har varit i Sthlm .. Asianisland fest

men vill gå på fr fest. Har du varit på en fr fest :D?

2010-11-07 @ 15:45:39
URL: http://dianatouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0