Benpass + gbg

2010-08-28 @ 00:38:45

Började dagen med ett stadigt frukostmål, det lite ägg med mackor och juice. Fredag "likamed" benpass! Körde inte så tungt eftersom jag var helt slut från gårdagens träningar och så hade jag ingen som passa i knäböj. Jag gjorde iallafall så bra jag kunde, kände av snabbt att benen blev tröttare än vanligt men ja inte så konstigt dom har inte fått vila sen i söndags haha jag som brukar rekommendera om att vila någon dag mellan. Kan nog bero på att det är fight snart och jag tränar bara utan att tänka riktigt på att jag egentligen behöver ta en vila.

Yep sen blev det av till Göteborg med Bruden! Blev ju såklart en vandrig runt Nordstan fanns la inget märkvärdigt. Senare på kvällen drog vi till ett Café Tin Tin. Där har dom jättegoda kycklingbaguetter! Mums..

Men imorgon blir det lite vila iallafall för ska träna en polare, han går fight i shootfight o ville vassa till boxningen och sitt stående game. Eftersom det är en gamal klubbkamrat får jag ta o ställa upp. Kanske blir så att jag ett håller semiarium lite senare i Göteborg, men allt få falla på sin plats när tiden kommer. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0