VARM SOLSKEN OCH GRYM START PÅ UPPLADDNINGEN INFÖR EM

2013-06-18 @ 23:06:30
Solskenen har äntligen nått fram till oss i Oslo och jag mig på kragen för att sitte ute i solen idag och inte hemma framför datorn som jag brukar göra. Jag och Sena valde att ha picknick uppe på Operan, vi låg och solade samtidigt som vi ät våra matlådor vi hade med oss inför våra träningar. Hon skulle träna BJJ men jag var tvungen att skippa för att komma tillbaka till thaiboxningen för nu är det fem veckor kvar till EM så det passar fint att köra på nu.

Träningen gick mycket bättre än förväntat, jag har fortfarande kondis kvar fast att jag inte tränat någon kondis efter senaste matchen. Det kunde inte ha startat bättre än det gjorde och jag har en känsla av att det kommer gå riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0