NY VECKA NYTT TILLSKOTT

2013-04-22 @ 23:45:00
Då var man tillbaka i Oslo och haft fullt upp med både träning och jobb. Härligt att komma tillbqka till dagsrutinerna efter en underbar födelsedagshelg hos mamma. Hemma hann jag vara med vänner, familjen och träning med syrran. Mina nya produkter hjälper mig att hålla energin uppe samt att jag får i mig alla vitaminer idrottare behöver och det är viktigt för oss som tränar dag in dag ut.
 
Min måndag såg ut såhär:
 
Frukost: Fitness flingor från kellogs med mjölk och bär
Kosttilskott: Daily one och Omega3
 
Lunch: Kyckling med ris och sallad'
Kosttilskott: BCAA xplode
 
Pwo: Jacked Micro
TRÄNING
 
Mat efter träning: Lax med ris
Kosttilskott: Whey Delite
 
JOBB
 
Kvällsmat: Kyckling och cottage cheese
Kostillskott innan läggdags: Diet Fuel +BCAA xplode
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0