MOT BORÅS

2013-04-18 @ 17:47:00

Hem mot Borås för att träffa familjen och vänner så blir det givetvis lite träning med brorsan. Imorgon är en speciell dag för mig, för imorgon fyller jag 23! Yep såppas gammal nu kanske det är dags bilda familj? JUST KIDDING!! Inga ungar för mig tills jag är 30 eller kanske 60 hm.. då är det lite för sent :)

Passade på att ta en rundtur i Göteborg och hade vägarna förbi MMSports för att hämta ut månadens spons.
Det blev:

•Diet fuel
•Isolate whey
•Två delite whey
•Bcaa
•Vitaminer och omega 3
•Jacked micro (måste testa denna hypade pwo alla snackar om)

•MMsports tandskydd

•GASP Ribtank linne
•Fyra flasker jacked energidrick
•MMsports hoodie till min vännina Kristoffer Mexico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0