VÄTSKEBANTNING MED SKADAD FOT

2012-09-16 @ 22:45:00
Lycklig och glad hade jag vunnit den tuffa kvartsfinalen mot Ryssland och hade fått en fet svullnad på högerfoten. Antar att jag sparkat in i knän och armbågar på den långsmala ryssen och det värsta var ju att man inte kunde hoppa rep för att ta vikten så det blev några andra knep jag fick ta mig till. Det var bland annat att sova med svettdräckt med ett varmt täcke över, slå boxningskombinationer på mitts som brorsan höll och sist det bästa och värsta i många fall - den dära varma badet som jag just nu gillar minst efter alla vätskebantningar jag fick ta genom turneringen. Nu var det bara att bita ihop och vila foten så mycket som möjligt inför Semifinalen.
 
Här är vikten 52kg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0