VILA PÅ EN SÖNDAG? GUESS NOT!

2012-07-15 @ 23:32:29
Tanken var att gå upp vid 9 tiden för att köra benpasset men la mig så sent igår och jag kände att det var så himla skönt att ligga kvar i sängen.. hehe.. så passet blev vid 12 tiden istället.
Jag lyckades få med mig Konstantin Azamat dit så han också fick dela smärtan med mig :P
 
 
Vi fick i oss mat och chillade några timmar med lite film och gaming. Sen var de dags för pass nummer två!
Iväg till FMT och idag körde vi boxningsintervall som vi ofta kör hemma i Borås. 15x15 heter den, för er som inte vet kör man 15 sekunder fullt ös med slagserier, 15 sekunder vila, sen fullt ös igen. Detta kan variera mellan 8-12 minuter beroende på sjölv va man vill.
 
Såhär såg det ut
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0