HOME OF MUAY THAI

2012-07-23 @ 17:20:55
 Chitlada Windy Sport heter gymmet jag och Anna hamnat i, det är första gången jag känner mig välmottagen och bra händetagen av något annat gym här i Thailand. Alla är jättetrevliga och ödmjuka så här kommer jag nog trivas ritkigt bra. Idag gick vi upp kl 05:30 för att äta lite sen gå ut och löpa i cirka en timme. Vi löpte först till en stor park sen runt den några varv och promenerade tillbaka längre än vägen dit, våran thaiguide en ung kille på gymmet drog ut på tiden som fan och tog en märklig omväg kändes de som,
 
Ett pass här kan ta 4 timmar för att dom slappar så länge mellan övningarna, pratar och skojar sen kör på dom på. Vi hemma är ju vana vid 2 timmars ganska bra tempo hela vägen och sen är de färdigt. Men träningen här är riktigt bra det som är så skönt är att alla är i cirka de samma storlek som mig och jag har fått en par grymma mittshållare under dagen. Dom blev sjukt imponerad av mig så jag är stolt.
 
Här bor jag och Anna för tillfället, vi ska få oss en lägenhet imorgon så då blir det att få ut alla saker på plats. Nu ska vi sova sen är de upp tidigt imorgon igen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0