BRA KOST ÄR NYCKELN TILL ATT LYCKAS MED SITT MÅL

2012-07-09 @ 22:38:12
Tagga till träning idag med lax och potatis! Det lönar sig att hålla en jämn blodsockerbalans genom dagen för då går allt i livet så mycket bättre och inte minst träningen. Potatis är väldigt bra innan träning och jag älskar att steka dom i ugnen det är så grymt gott!! Max en timme innan träning så de hinner smälta ned. 30 min innan träning drar jag i mig en PWO antingen jack3d eller vipX beroende på hur de känns. Sen är de bara att köra så de ryker!
 
Träningen idag passade jag på att pressa på tempot på löpningen men jag känner fortfarande av benträningen från helgen. Men återhämtningen är sjukt mkt bättre nu eftersom jag ALLTID tar Diet Fuel från MM Sports innan jag lägger mig, man kan även ta det direkt efter träningen för max återhämntning.
 
Träningen
5,7 km löpning på 23min
1 timme thai med resten av gruppen
20min fys som avslutning
 
Min återhämtare: Whey Isolat med Malto
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0