ALLT ÄR PÅ PLATS

2012-07-18 @ 22:35:21
Nu är jag äntligen LEDIG! Sista dagen på jobbet var idag innan jag drar med Anna till Thailand i 4 veckor för träning, utveckling och förhoppningsvis gå några matcher. Jag är så sjukt taggad och formen känns riktigt grym, jag har för en gångskull lyckas behålla mina muskler ändå om jag nästan bara löper och kör thaiboxning. Detta dels för att jag gjort 100% rätt med rätt protein och vitaminer från MM Sports varje dag och när jag väl kör på styrkegymmet har jag istället för att bara "bygga" har jag kört mer maxlyft osv för att få kroppen hårdare och de känns äntligen som denna upplägg passar som fighter.
 
Idag har jag löpt och tränat ett bra pass på Frontline och imorgon väntas ett tidigt pass med Anna och ett sista styrkepass innan vi drar mot Bangkok på Lördag. Hurra!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0