I WAS RAISED IN A COLD GYM

2012-12-20 @ 23:04:00
Varje gång jag känner kylan av en kall träningslokal får jag en stark nostalgikänsla från det stället jag blev uppfostrad som thaiboxare och där jag utvecklades mest som fighter, detta var hemma i Fightgym Borås när vi hade gymmet i Kristinedal.
 
Det var så kallt om vintern att när man inte hade på sig träningsoverallen eller hade glömt den hemma att man var tvungen att skugga i fullt tempo för att hålla sig varm och det är ju inte den bästa känslan men det gjorde oss också starkare och man fick tuffare mentalitet.
 
Jag minns fortfarande hur sjukt ont det gjorde att sparka på Fightgyms hårda mittsar när man hade kalla ben men ju oftare vi gjorde det ju vanare blev vi och en varm lokal idag känns bara lyxigt.
 
19 år gammal på bilden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0